
El Consell renova el seu compromís amb la Casa Mediterrani amb una inversió de 200.000 € per a programes del 2025
El conveni reforça la cooperació per enfortir els vincles culturals, econòmics i científics entre Espanya i els països del Mediterrani
El conveni reforça la cooperació per enfortir els vincles culturals, econòmics i científics entre Espanya i els països del Mediterrani
La "Conexión Mediterránea" d'Ángel Igual simbolitza la unió entre València i Xipre a través de l'art
La psicòloga Maribel López explica avui en directe els trastorns més comuns del son i com aconseguir una nit reparadora.
Normalització Lingüística organitza una programació diversa per a tota la ciutadania
El projecte, nascut a la Fundació Síndrome de Down Castelló, utilitza la pedagogia teatral per a millorar l'expressió i la confiança de les persones amb discapacitat intel·lectual.
El programa convida a l'audiència a la reflexió sobre el concepte de transhumanisme i el seu significat per al futur de l'espècie humana.
Oberta la convocatòria del Premi InnoActiva per a nous projectes empresarials rurals