
La Diputació de Castelló inverteix 80.000 euros a Azuébar per a completar la transformació de l'enllumenat públic a tecnologia led
L'objectiu és assegurar un estalvi en costos i una major eficiència energètica per al municipi.

L'objectiu és assegurar un estalvi en costos i una major eficiència energètica per al municipi.

El projecte no només suposa un estalvi energètic i econòmic, sinó que també millora la seguretat de les instal·lacions, demostrant el compromís per a fer arribar serveis essencials al món rural.

Les noves lluminàries LED reduiran el consum elèctric i el cost de la factura de la llum als ajuntaments.

Ruswell Rodríguez i Ana Roig Fuentes Triomfen en la Distància de 5K, Mentre que Javier Medall i Nuria Conejos S'Imposen en la de 10K.

El Diputat provincial de Residus,, ha visitat els estudis de TVCS per a abordar, entre altres temes, la gestió de la nova taxa de recollida de residus

El conjunt d'Amics supera un partit d'alta tensió (97-106) i es prepara per rebre el Bisbal Bàsquet en Lliga i el Fuenlabrada en l'eliminatòria de Copa Espanya.

La competència pel prestigiós Concurs de Mascletaes Ciutat de Castelló obliga a la celebració d'un sorteig públic per seleccionar les set empreses participants.

La vicepresidenta provincial, María Ángeles Pallarés, visita la Jana per comprovar l'èxit d'aquest servei impulsat pel Govern Provincial per garantir la seguretat i evitar robatoris en els municipis més petits.

La Regidoria de Consum organitza les visites, en col·laboració amb la Confraria de Pescadors, per acostar el món del mar i l'alimentació saludable a 15 centres educatius.