Javier Santaolalla, Josep Calatayud, La Gata de Schrödinger, Doctor Fisión o Sergio Hidalgo participaran en una jornada amb conferències, divulgació i activitats als escenaris Sol i Luna, convertint Castelló en un referent internacional de la ciència el pròxim 12 d'agost.
L'Ajuntament aprova una nova edició dels Bons Castelló i dona llum verda als Premis Castelló Emprén 2026, dotats amb prop de 400.000 euros per reconéixer el talent empresarial de la ciutat.
L'Ajuntament de Castelló aplica per segon any consecutiu aquest sistema biològic en col·laboració amb la Generalitat després dels bons resultats obtinguts en la campanya anterior.
Prop d'un miler d'espectadors omplin l'esplanada del castell per gaudir d'"Africanbach", un espectacle coral que posa el punt final a cinc nits de música de primer nivell.
L'Ajuntament posa en marxa per primera vegada una convocatòria amb 40 guardons repartits en sis categories per reconéixer empreses, comerços, emprenedors i entitats de la ciutat.