La presidenta de la Diputació porta des del 19 de setembre esperant una resposta de la vicepresidenta tercera del Govern, Sara Aagesen, per garantir les inversions hidràuliques pendents.
Salvador Aguilella, secretari general del PP a Castelló, ha posat en dubte la gestió econòmica del Govern central, preguntant-se en què s'estan gastant els impostos dels ciutadans.
Les sessions de txikung i exercicis taoistes continuaran del 14 de setembre al 31 de desembre, els dilluns i dimecres de 18.00 a 20.00 hores, després d’haver reunit una mitjana d’unes 50 persones per classe.
La cita agrícola i ramadera ha omplit l’Albereda durant tot el cap de setmana, amb més presència de bestiar i comerç que l’any passat i una programació que ha combinat tradició, gastronomia i actes taurins.
La programació es desenvoluparà del 16 al 22 de setembre i inclourà la inauguració de la Ruta de Tirant al CEIP El Pinar, punts itinerants de mobilitat sostenible i el Dia Europeu Sense Cotxes.
La programació 2026-2027 incorpora noves activitats en resposta a l’alta demanda, mentre la UNED Sénior consolida el seu segon curs al municipi amb noves matèries per a majors de 55 anys.
La jornada ‘Vida en la plaça’ se celebrarà este dimecres 16 de setembre, de 10.00 a 13.00 hores, amb exercici físic adaptat, tallers creatius i activitats de sensibilització obertes a tota la ciutadania.