
L’Ajuntament manté l’exoneració de la taxa de terrasses i la bonificació del ICIO i plusvàlues, en suport a famílies i hostaleria.
L’alcaldessa anuncia que en 2026 l’estalvi superarà l’1 milió d’euros i que l’IBI haurà baixat un 8% des de 2023.

L’alcaldessa anuncia que en 2026 l’estalvi superarà l’1 milió d’euros i que l’IBI haurà baixat un 8% des de 2023.

La Sisena Edició de l'Esdeveniment Se Celebrarà el Dissabte 8 de Novembre amb Concerts de Grups Locals.

La 44a Edició Presenta una Oferta de Llibres, Còmics, Postals i Revistes de Nou Llibreries de la Comunitat Valenciana.

La Convocatòria de 35 Ajudes se Suma als 15.000 € Ja Destinats a la Universitat per a Majors de la UJI, Fent un Total de 23.000 €.

L'Actuació se Centrarà en Substituir l'Antiga Canonada de Fibrociment per Conduccions de Polietilè d'Alta Densitat.

L'Alcaldessa Begoña Carrasco Lloa l'ONCE com a "Referent en la Lluita per la Igualtat d'Oportunitats" i Guia per a 500 Persones a Castelló.

Superlluna de Dol. La potència de la Lluna Plena en Taure, en oposició al Sol en Escorpió, impulsa a prendre decisions clares i reforçar l'autoestima.