La presidenta de La Exprimidora, Àngela Moya, alerta dels biaixos de gènere, reclama protegir els drets d’autoria davant l’expansió de la IA i qüestiona els concursos que exigixen treball creatiu sense una remuneració garantida.
Albocàsser i la Serratella acullen este cap de setmana la primera Fira de Benestar i Vida, una iniciativa que reivindica els huit municipis de la mancomunitat com a destinacions de salut, esport, gastronomia i descans.
La trobada ha reunit empreses de l’edició actual, alumni, mentors i perfils inversors per compartir experiències, detectar errors habituals i generar noves connexions dins de l’ecosistema emprenedor.
La cinquena edició del certamen de la Diputació passa dels 56 participants de 2025 als 111 d’enguany i repartirà tres premis principals i nou accèssits.
El conjunt castellonenc va reaccionar després d’arribar a perdre per deu punts i va mantindre opcions fins al tram final, però el major encert local va acabar decidint el duel per 82-76.
La campanya ‘Tornem a l’escola’ es desenvoluparà del 16 al 30 de setembre i permetrà participar en el sorteig amb compres superiors a 10 euros en els comerços adherits.