
Castelló rep la torxa del Meeting International Special Olympics i es converteix en capital de l'esport inclusiu
Més de 500 esportistes de 9 països i 14 comunitats autònomes participaran en els jocs que se celebren del 16 al 19 d'octubre.

Més de 500 esportistes de 9 països i 14 comunitats autònomes participaran en els jocs que se celebren del 16 al 19 d'octubre.

L'acte posarà en valor la innovació, el mèrit i l'esforç dels joves en categories com el relat breu, iniciativa empresarial i treball musical.

L'Objectiu, Facilitar la Gestió, Garantir la Normativa Sanitària i Controlar la Població Creixent d'Ungulats

Concentració Màxima, Anàlisi del Pròxim Enfrontament Vital a Casa Davant l'Huesca

L'Esdeveniment, Considerat el Segon Millor Trofeu d'Espanya, Impulsa el Binomi Turisme-Esport a la Ciutat

L'Activitat, Desenvolupada al CEIP Bernat Artola, Fomenta l'Envelliment Actiu i Combat la Soledat no Desitjada

Xerrades Dinamitzades Aborden Drogues i l'Ús Problemàtic de Pantalles

Elena i Nekane Revelen l'Objecte Nadalenc que Representa Cada Signe