
Es duran a terme els actes taurins suspesos a les festes patronals d’octubre a causa de l’alerta taronja, amb una massiva participació prevista.

El coliseu tornarà a reunir els dies 16 i 17 de maig de 2026 els millors talents de ball del nostre país en la 29a Convocatòria Nacional de Dansa.

L'acceleradora de CEEI Castelló i la Diputació de Castelló posarà el colofó final a una vuitena edició marcada per l'alt potencial i la diversitat dels projectes innovadors.

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, perfila el nou document 2026-2029, que se centrarà en la Formació a la Carta, el Pla Propi d'Ocupació Temporal i reptes com el relleu generacional.

El govern municipal posarà en marxa un pla integral de reforç que inclou rondes de contacte amb comerços, punts estàtics de vigilància i una major presència de la Unitat Canina.

L'Autogestió dels Pares, la Base per a una Infància Emocionalment Sòlida

La Jornada Solidària Es Va Celebrar a la Plaça de la Peixateria i al Grau