La publicació arribarà a les llars entre dimecres i dijous i incorpora, com a novetat, una guia comercial amb les empreses col·laboradores i els principals actes de les festes.
La Reina i les Dames de la Vila han entregat els llibres de festes al veïnat, mentre la localitat es prepara per a un mes d'agost ple d'actes festius, taurins, culturals, esportius i religiosos.
El ple aprova una modificació pressupostària per finançar ajudes de fins a 100.000 euros, convenis amb la Vall d’Uixó i Onda i actuacions extraordinàries de neteja.
L'espectacle de carrer I si fem un clàssic?, escrit i dirigit per Sònia Alejo, revisita els grans textos del teatre universal des de l'humor i la participació del públic.
L'organització agrària considera que la falta de manteniment dels llits fluvials ha afavorit la propagació del foc fins als cultius i demana responsabilitats i ajudes urgents per als agricultors afectats.