
La Diputació de Castelló inverteix més de 161.700 euros en la millora de les instal·lacions esportives de La Vilavella
La inversió se suma a una actuació del Pla Impulsa de 128.100 euros per a millorar la xarxa de recollida d’aigües pluvials

La inversió se suma a una actuació del Pla Impulsa de 128.100 euros per a millorar la xarxa de recollida d’aigües pluvials

El president de la Generalitat manté la primera trobada institucional amb els membres del Consell per tractar qüestions estratègiques per al territori.

La Ronda Oeste i la gestió de la superpoblació de senglars, entre les actuacions destacades

La primera fase finalitzarà abans de les Festes de la Magdalena i la segona s’allargarà fins a finals de maig.

El Consell assoleix un compliment del 96,5% en el pla d'emergència per a garantir l'accés a les explotacions agrícoles.

L'Autoritat Portuària preveu atraure 16 milions de tones de noves mercaderies amb una ordenació estratègica.

L’Ajuntament assumeix la competència de la connexió amb el districte marítim per a millorar freqüències i horaris.

El president de la Generalitat trasllada al cap de l'Executiu central un document amb 100 mesures urgents i reclama celeritat en les obres hidràuliques, ajudes a fons perdut i un nou model de finançament que acabe amb la "discriminació" valenciana.

El regidor Sergio Toledo destaca la coordinació per fer transitables els vials abans de les festes. El projecte, finançat amb més d'11 milions d'euros de fons europeus, ha reformat més de 40 carrers i places.

La institució provincial destina 1.345.000 euros anuals per reparar pistes danyades, reforçar les connexions i continuar vertebrant el territori, en suport al medi rural i al sector agrícola.

La presidenta de la Diputació, acompanyada per l’alcaldessa Begoña Carrasco, visita la finalització de l’actuació cofinançada amb 593.735,99 euros a través del Pla Impulsa.

El Pla Municipal ha invertit ja 3 milions d'euros en asfaltat en el que va de legislatura, amb una xifra que frega els 5 milions si s’inclouen ZBE i Marjaleria

L'Ajuntament completa la millora del Camí Llimero i executa treballs conjunts amb la Vall d'Uixó.

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, destaca que la millora d'aquesta instal·lació, amb un pressupost de vora 400.000 euros, és “clau per a la dinamització cultural i la difusió de les tradicions del districte marítim”.

El Vicepresident Segon, Vicente Martínez Mus, i l'Alcaldessa Begoña Carrasco S'Han Reunit per Abordar una Inversió Global de 43,2 Milions d'Euros de la Generalitat en Projectes a la Capital.

Chóvar rebrà 150.000 euros per ampliar el seu aulari i construir un menjador escolar i una aula d'usos múltiples.

Urbanisme treballa de la mà amb l’Associació de Veïns del Bulevard Blasco Ibáñez per garantir diàleg i transparència

El pla antiinundacions mobilitza més de 80 efectius, bombers, policia i voluntariat de Protecció Civil

La presidenta de la Diputació es reuneix amb els grups de l'oposició per a convidar-los a sumar-se al projecte

El vehicle pot albergar fins a 14.000 litres d’aigua i 500 d’escuma després de la seua actualització integral.

L'Ajuntament rep la primera fase d'una reforma de 3,7 milions d’euros, que ha convertit el passeig en un espai emblemàtic amb ceràmica, zones esportives i nous serveis.

L'alcalde Bernabé Sangüesa destaca la importància d'ambdues actuacions per a la millora dels accessos i la seguretat dels vianants.

El regidor d'Urbanisme destaca el potencial de la plataforma industrial per a la indústria i l'economia de la ciutat.

S’habilitaran tres noves parades al llarg de l’avinguda Ferrandis Salvador: Escola d’Hostaleria, residència de majors i hotel-golf

El programa ofereix 14 cursos semipresencials online, amb 1.250 places certificades per la UNED i la Generalitat Valenciana

El projecte respon a la demanda del sector ceràmic per afrontar de manera eficient un dels grans reptes ambientals

El projecte reforça l’escolta directa, la presència constant i la participació veïnal com a eix de la governança de proximitat

Les clàusules de salvaguarda per a productes frescos són insuficients i poc eficients

El Reial Casino Antic acull l’acte de presentació de les obres anunciadores de les celebracions

El municipi inicia el cicle festiu amb el relleu entre la cort de Nadia Alba i la nova representació encapçalada per Berta Beteta.