
Moró es vesteix de gala, el Festival Arc Clàssica porta dos concerts extraordinaris a Sant Joan de Moró
Un viatge musical de Brasil i ‘Breaking Bach’: Bach, flamenc i improvisació a l'Edifici Polifuncional els dies 24 i 25 d'octubre.
Actualització sobre la situació de l'incendi forestal de Villanueva de Viver a les 15:00h
29/03/2023
Redacció
A continuació es detallen alguns dels punts clau:
- Segons el director del PMA, l'evolució de l'incendi es manté segons les previsions i no s'han registrat nous focs en el perímetre.
- El PMA ha ordenat el reallotjament dels veïns de Villanueva de Viver, Puebla de Arenoso i les pedanies dels Cants i La Monzona, així com els municipis d'Higueras i Pavías, amb accés restringit als veïns i als nuclis de població.
- Es mantenen controls de la Guàrdia Civil en diversos accessos per a garantir la seguretat i evitar l'entrada no autoritzada a les zones afectades.
- S'estima que prop de 200 persones seran reallotjades a causa de l'incendi.
- Les condicions meteorològiques d'avui ofereixen una oportunitat als mitjans desplegats per combatre l'incendi.
- Es treballa en refrescar, assegurar i repassar el perímetre afectat en previsió de condicions meteorològiques adverses per a demà, que inclouen fortes ratxes de vent de ponent.
- S'han mobilitzat uns 500 mitjans terrestres i actualment hi ha 20 mitjans aeris operant en la zona.
- S'han cremat aproximadament 4.600 hectàrees de territori de gran valor ecològic, però el Parc Natural de Espadán no està afectat.
- Prop de 1.400 persones han estat evacuades fins ara a causa de l'incendi.
Esperem que els equips de rescat i els serveis d'emergència puguin controlar l'incendi de manera segura i eficaç. Si hi ha més actualitzacions o canvis en la situació, és recomanable seguir les fonts oficials per a obtenir la informació més recent.

Un viatge musical de Brasil i ‘Breaking Bach’: Bach, flamenc i improvisació a l'Edifici Polifuncional els dies 24 i 25 d'octubre.

La FVMP també se suma a l'esforç amb una aportació addicional per a infraestructures

La ciutat prepara la commemoració del 775 aniversari de la signatura el setembre de 2026

El Pressupost 2026 inclourà els Fons de Cooperació, Despoblament i Municipis Turístics des de l'inici

Una inversió de 10 milions d’euros cofinançada amb fons FEDER donarà un nou impuls al comerç local

El nou espai, ubicat a l’Arxiu Municipal, descentralitza i assegura les més de 350 varietats registrades