Castello 24. El digital de Castelló Castello 24. El digital de Castelló

L'Ajuntament de Vila-real ha decidit duplicar el conveni amb l'Associació Castelló Contra el Càncer amb l'objectiu de proporcionar a aquesta entitat una nova seu.

L'Ajuntament de Vila-real ha decidit ampliar el conveni amb la junta local de l'Associació Castelló Contra el Càncer (ACCC) amb l'objectiu de proporcionar a aquest col·lectiu unes instal·lacions més adequades per a satisfer les necessitats dels seus usuaris.

General 03/05/2023 Andrea Andreu Andrea Andreu
reunió ACCC (2)

L'alcalde de Vila-real, José Benlloch, s'ha reunit amb representants de l'Associació Castelló Contra el Càncer (ACCC) i s'ha acordat duplicar el conveni actual de 10.000 euros per a l'associació. Aquesta ampliació permetrà a l'ACCC fer front al lloguer d'un local més ampli i millor equipat per a millorar l'atenció a les persones amb càncer. La quantitat anual del conveni passarà a ser de 20.000 euros, i aquesta inversió serà destinada a cobrir les despeses de lloguer del nou local al carrer Polo de Bernabé.

L'Ajuntament de Vila-real ha utilitzat aquesta fórmula d'ampliació de convenis en altres ocasions per a facilitar que les entitats de la ciutat puguen disposar de seus adequades. L'ACCC podrà habilitar consultes mèdiques en el nou local, oferint una àmplia gamma de serveis i atenció especialitzada als usuaris. Aquesta millora significativa permetrà a l'associació expandir els seus serveis més enllà de l'atenció psicològica i l'assessorament, afavorint una millor assistència als afectats per aquesta malaltia.

L'ACCC ha expressat el seu agraïment a l'Ajuntament de Vila-real per la col·laboració constant amb l'associació i ha destacat que aquesta ampliació del conveni suposarà una millora substancial per als usuaris, ja que disposaran d'un local més adequat i millor equipat per rebre l'atenció i el suport necessaris.

Te puede interesar

Lo más visto

El dicrector de CEEI Castellón, Justo Vellón,  inaugurando la jornada

Se ha desenvolupat una dinàmica en la qual els assistents han realitzat preguntes als emprenedors, creant un ambient molt productiu i interessant

Redacció
Economía 03/10/2023

La jornada ha continuat amb una sessió informativa en la qual Elena Esteve, tècnica de creació d'empreses dels Centres de Dinamització Econòmica i Social de la Diputació de Castelló (CEDES), ha presentat els programes actius a la província de Castelló dissenyats per satisfer diverses necessitats d'emprenedors i empresaris, destacant les subvencions disponibles per recolzar projectes emprenedors

PortCS

La Autoritat Portuària de Castelló serà l'amfitrió d'un esdeveniment que reunirà professionals de la indústria ceràmica de Castelló per destacar l'aliança entre PortCastelló i el clúster ceràmic.

Redacció
General 03/10/2023

El president de l'Autoritat Portuària de Castelló, Rubén Ibáñez, ha expressat el seu compromís amb aquesta associació durant una reunió amb el president de l'Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics (ATC), Juan José Montoro. En aquesta reunió, es van discutir els detalls d'unes jornades que e  Tècnics Ceràmics s duran a terme a PortCastelló i s'espera la participació d'uns cent professionals de la indústria ceràmica de Castelló

Newsletter