
Compromís per Vila-real expressa el seu malestar per no haver estat informat sobre la reunió amb ADIF
El partit demana la seua inclusió en la reunió com a membres del Govern municipal
Aquesta nit s'ha fet oficial l'inici de la campanya electoral de les eleccions autonòmiques i municipals del pròxim 28 de maig. Les formacions polítiques han penjat els primers cartells mostrant la seua imatge i eslògan per a aconseguir el vot de la ciutadania.
La campanya electoral arranca aquesta nit a les 00:00h amb la tradicional pegada de cartells. Però, els partits han estat realitzant durant aquestes últimes setmanes una intensa precampanya plena d'actes i promeses electorals per a intentar aconseguir el major nombre de votants.
Pegada de cartells
Som Castelló ha sigut el primer a mostrar la seua proposta visual. L'acte ha tingut lloc al carrer Cavallers a les 19:30h.
Podem EU Castelló i Compromís han coincidit en horari, tots dos a les 20:00h de la vesprada. El primer ha triat la plaça María Agustina per a exposar el seu cartell, no obstant això, el segon s'ha decantat per fer-lo davant de la seua seu al carrer Navarra.
Els dos partits més votats en les anteriors eleccions també han triat la mateixa hora per a la seua pegada de cartells, a les 20:30h. El Partit Socialista del País Valencià ha decidit acollir aquest acte de cartells socialistes en la seu del partit al carrer Carcaixent. Mentre que el Partit Popular l'ha realitzat en la plaça de la Pescateria.
A les 21:00h Ciutadans i Vox han col·locat els seus cartells en la Ronda Magdalena i la Plaça Major respectivament.
L'últim partit a mostrar el seu cartell ha sigut Lo Nostre a les 21:30h en l'Avinguda Rei Don Jaume.
Aquesta tradicional pegada de cartells dona el tret d'eixida a una campanya electoral intensa que promet donar molt de què parlar, i que arribarà a la seua fi el pròxim 28 de maig.
El partit demana la seua inclusió en la reunió com a membres del Govern municipal
L'obertura de l'edifici de Borrull es prevé per Setmana Santa de 2025 i les obres de l'anell de circumval·lació començaran al llarg de 2026
Els comptes municipals per a 2025 prioritzen servicis públics, inversió social i sostenibilitat urbana
Proveïment, subministrament, depuració i condicionament d'infraestructures en el pressupost 2025
Parlem d'assumptes d'actualitat de la ciutat amb el portaveu del govern municipal Vicent Sales
La presidenta de la diputación asegura que esta actuación está incluida en el presupuesto 2025
L’Ajuntament participa en la commemoració del Dia de la Infermeria, destacant la importància del seu paper en l’atenció sanitària quotidiana
S’ha registrat un augment de les queixes per penyes, però s’han reduït les denúncies per no respectar l’horari de tancament
Els treballs s’allargaran durant tres mesos i afectaran el trànsit nocturn amb passos alternatius senyalitzats
La Guàrdia Civil deté tres persones in fraganti amb objectes sostrets per valor de 15.000 euros; ja han ingressat a presó
La Guàrdia Civil recupera una cadena d’or sostreta i la torna al seu propietari després d'identificar plenament els autors