
Morella Negra com la Tòfona 2026: misteri literari i gastronomia es donen la mà en la 11a edició
El festival gastro-literari se celebrarà del 27 de febrer al 2 de març amb autors de novel·la negra
Els treballs s’allargaran durant tres mesos i afectaran el trànsit nocturn amb passos alternatius senyalitzats
20/05/2025
RedaccióEl Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha iniciat aquest dimecres 21 de maig a les 22:00 h les obres de millora del ferm en un tram de 9 quilòmetres de la carretera N-340, entre Vila-real (km 967) i Castelló (km 976). L’actuació, valorada en més d’1,6 milions d’euros, forma part del programa estatal de conservació i manteniment de carreteres, que des de juny de 2018 ha destinat 160 milions d’euros a la província de Castelló.

Les obres es duran a terme en horari nocturn, aproximadament entre les 22:00 i les 6:00 hores, i es preveu que tinguen una durada de tres mesos, fins a l’agost. Per tal de minimitzar l’impacte en la circulació, s’establiran passos alternatius degudament senyalitzats, que es modificaran a mesura que avance l’obra. “És fonamental garantir la seguretat tant dels treballadors com dels usuaris de la via”, han destacat fonts del Ministeri.
Des de Transports es recomana als conductors planificar els seus trajectes amb antelació i seguir la senyalització temporal per evitar molèsties. “Entenem les incomoditats que poden generar aquestes actuacions, però són necessàries per millorar la seguretat i les condicions de circulació en una via de gran importància per a la mobilitat a la província”, han afegit les mateixes fonts.

El festival gastro-literari se celebrarà del 27 de febrer al 2 de març amb autors de novel·la negra

Renovació del ferm en una de les principals vies d’entrada a les àrees industrials

El festival de cultura DIY tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer a l’EACC amb entrada gratuïta.

Un bany públic al parc del Roser, l'asfaltat de la Quadra Casaña i millores al carrer Costa Rica són les propostes guanyadores

L'Ajuntament tanca l'adquisició d'un nou immoble per 110.961 euros destinat a famílies vulnerables

El Saló de Plens reuneix els patrocinadors de la Marató bp i la 10K FACSA a poques setmanes de la prova