
José Martí i Marta Barrachina es reuneixen per a coordinar canvi de govern en Diputació de Castelló
Andrea Andreu

José Martí, actual president de la Diputació de Castelló, i Marta Barrachina, futura presidenta de la institució provincial, han celebrat hui una primera reunió per a coordinar el canvi de govern després dels resultats de les eleccions municipals del passat 28 de maig.
Acompanyats per altres representants de totes dues delegacions, Martí i Barrachina han destacat la importància d'apostar decididament per la normalitat democràtica i dur a terme una transició consensuada en el traspàs de poders.
Durant la reunió, els representants actuals de l'equip de govern van informar sobre l'execució pressupostària, l'estat actual dels projectes en curs i altres projectes pendents de realització.
La data per a la investidura de la nova corporació està pendent de definició i està vinculada a la constitució dels nous ajuntaments i la seua ratificació per part de la Junta Electoral. Tots dos líders polítics esperen establir aquest termini a la brevetat per a donar continuïtat al procés de canvi de govern en la Diputació de Castelló.


Oropesa del Mar finalitza les obres de millora del depòsit El Bombí i renova la xarxa d’aigua potable

Nules ja té guanyadors de la campanya del Dia del Pare per a promocionar el comerç local

Les joves promeses de l’Òpera de San Francisco actuaran al Teatre del Raval de Castelló

La Diputació mobilitza 64,21 milions d’euros amb el Pla Impulsa per als municipis de la província


