Castello 24. El digital de Castelló Castello 24. El digital de Castelló

Becsa Simetria s'uneix com a nou patrocinador del CV L’Illa Grau

El club de voleibol suma a un important col·laborador per al seu creixement i nous projectes

Esports 14/06/2023 Andrea Andreu Andrea Andreu
8aa07cb8-a7fa-db45-9ca9-e98d08fb779d

El Club Voleibol L’Illa Grau ha anunciat la incorporació de Becsa Simetria com un dels patrocinadors principals de l'equip, sumant-se així al recent acord de renovació amb UBE. Aquest nou suport enfortirà la trajectòria ascendent del club i permetrà la cerca de noves iniciatives, segons ha destacat Raúl Alfaro, president del club castellonenc.

La signatura de l'acord va tindre lloc en les impressionants oficines de Simetria Grup, situades en la zona de Port Flor del taronger. L'esdeveniment va comptar amb la presència de German Llorach, delegat de Construcció a Castelló, Rebeca Sánchez, responsable de RSC, i el president del club. Per a Llorach, aquest patrocini reflecteix el compromís de Becsa i el Grup amb la societat castellonenca, alineant-se amb els objectius dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), en particular, en l'àmbit de la Salut i el Benestar.

La imatge de l'empresa castellonenca serà present en la indumentària i en la pista de joc dels equips principals, així com en altres elements i continguts del club que ressaltaran la destacada col·laboració de l'empresa. Becsa, com a empresa capçalera de construcció de Simetria Grup, compta amb una trajectòria de més de 54 anys en la construcció i manteniment d'infraestructures i edificacions tant a Castelló com en tot el territori espanyol.

Te puede interesar

230623_PRE_Foto2_empresas_aeronauticas_Castello

Miguel Ángel Troncho serà el pregoner de les festes de Morella 2023

Redacció
Cultura 13/07/2023

Amb el pregó que iniciarà el divendres 4 d'agost des del balcó de l'Ajuntament de Morella, Troncho, reconegut per la seva defensa del camp i dels masos, així com de la lluita contra la línia MAT i altres macroprojectes energètics, donarà inici a nou dies d'activitats festives per a tots els públics, que s'allargaran fins al diumenge 13 d'agost.

Lo más visto

El dicrector de CEEI Castellón, Justo Vellón,  inaugurando la jornada

Se ha desenvolupat una dinàmica en la qual els assistents han realitzat preguntes als emprenedors, creant un ambient molt productiu i interessant

Redacció
Economía 03/10/2023

La jornada ha continuat amb una sessió informativa en la qual Elena Esteve, tècnica de creació d'empreses dels Centres de Dinamització Econòmica i Social de la Diputació de Castelló (CEDES), ha presentat els programes actius a la província de Castelló dissenyats per satisfer diverses necessitats d'emprenedors i empresaris, destacant les subvencions disponibles per recolzar projectes emprenedors

Newsletter