
S'ha celebrat una reunió de treball per abordar el pla de sostenibilitat turística de Morella
Redacció


L'alcalde de Morella, Bernabé Sangüesa, ha mantingut avui una reunió amb els tècnics responsables del pla de sostenibilitat turística de la ciutat. En aquest encontre, s'ha informat l'equip de govern sobre l'estat actual del pla i s'ha establert l'objectiu d'iniciar-lo immediatament i realitzar les primeres actuacions en els pròxims mesos.
Morella ha presentat un projecte amb una inversió de més d'1.500.000 euros, que contempla diverses accions per a millorar i renovar la ciutat. Aquestes iniciatives inclouen la digitalització de serveis, la creació d'un nou aparcament a la zona sud de la ciutat, la renovació del parc infantil de l'Albereda, la millora de l'accés al jaciment de petjades de dinosaure del Mas de Romeu, així com altres mesures d'eficiència energètica per a les instal·lacions turístiques i municipals.
El pla de sostenibilitat turística en destinació 2022 va ser aprovat pel govern central al desembre passat. En aquest sentit, Morella rebrà una inversió de 1.220.757 euros per a dur a terme diferents projectes de millora i renovació. Aquesta és la segona convocatòria extraordinària d'aquests programes, que beneficiaran un total de 16 municipis de la Comunitat Valenciana dels 52 sol·licitants, mitjançant el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i el Fons Next Generation.




Castelló podrà incorporar habitatges protegits al parc públic mitjançant els drets de tanteig i retracte

Castelló destina més de 50.000 euros a ajuda humanitària per als afectats pels terratrémols de Veneçuela

Qui són els deu reconeguts de Castelló en l’acte del 775 aniversari i per què reben la distinció

Nules reforça els seus Jocs Florals amb nous premis dedicats a la investigació, la cultura i la inclusió

El Consell autoritza les obres del nou Hospital General de Castelló amb una inversió de més de 474 milions





