
Les activitats començaran l'1 d'octubre a l'Hospital General Universitari de Castelló, on s'habilitarà un punt de donació de sang, plasma i registre de medul·la òssia
La residència és el resultat d'una convocatòria del Consorci de Museus, que té com a objectiu fomentar projectes de recerca i producció artística vinculats als museus i els seus entorns
29/06/2023El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i el projecte artístic Idensitat han obert la convocatòria d'una residència artística per al Mucbe. L'objectiu és promoure projectes de recerca, mediació i producció artística relacionats amb els museus i els seus entorns.
En aquesta convocatòria, s'han seleccionat els municipis d'Alacant, València i Benicarló. El tema central serà el concepte de SILENCIAT ~ REACTIVAT, fomentant pràctiques artístiques que explorin la reactivació o allò silenciat. Es busca crear un espai de debat i reflexió entorn d'aquestes idees.
La convocatòria és oberta i estarà disponible fins al 9 de juliol. Cada artista només podrà presentar un projecte per territori. En el cas de Benicarló, la residència tindrà una durada de dos mesos (d'octubre a novembre de 2023). L'artista seleccionat treballarà en el mateix museu com a base del seu treball, així com en el context social, veïnal o associatiu del municipi. Comptarà amb el suport i acompanyament d'Idensitat i altres agents locals relacionats amb el context.
La residència de Benicarló disposarà de 2.400 euros per a honoraris, 2.000 euros per a producció i 1.400 euros per a allotjament i despeses de viatge, que seran gestionats directament per l'artista.
Les activitats començaran l'1 d'octubre a l'Hospital General Universitari de Castelló, on s'habilitarà un punt de donació de sang, plasma i registre de medul·la òssia
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El certamen reconeix projectes educatius, socials i municipals que impulsen la sostenibilitat
El regidor Vicent Sales lliura els diplomes d'una iniciativa que promou la igualtat d'oportunitats
El projecte serà presentat en la Trobada de la Xarxa Estatal de Ciutats Educadores com a exemple a seguir
L'artista Vicent Melià Bomboí crea 'La profecia del cercle megalític' a l'alqueria Cinc lleons i un gat