
Nules presenta el programa “les nits a l’estany”
Redacció


L’Ajuntament de Nules ha organitzat, una vegada més, una variada programació que inclourà diferents activitats per a tots els públics i que es desenvoluparan al llarg de la temporada estival en aquesta localitat costanera. El programa “Les Nits a l’Estany” ofereix una gran diversitat d’entreteniment per a tots els gustos i edats, amb actuacions musicals, concerts, teatre, cinema, fins i tot monòlegs. Aquests espectacles tindran lloc els caps de setmana fins al 3 de setembre.
La Terrassa de l’Estany serà l’indret que acollirà aquests espectacles, oferint un espai agradable i acollidor per a gaudir de les activitats. El programa està ja disponible per a totes les persones interessades i es pot obtenir informació més detallada en els edificis municipals.
A més, les persones majors tindran l’oportunitat de gaudir del tradicional ball els diumenges de juliol, així com els tres primers diumenges d’agost i el primer de setembre.
“Amb aquesta programació, volem dinamitzar les nostres platges i oferir als veïns i visitants espectacles durant els caps de setmana d’estiu. De fet, hem prioritzat les actuacions protagonitzades per grups locals. Aquesta programació ens permetrà convertir la Terrassa de l’Estany en un lloc de trobada durant aquest estiu”, comenta la regidora de Cultura i Platges, M. José Esteban.
La programació inclou les actuacions de l’Orquestra Laudística Daniel Fortea, la Coral Sant Bartomeu, el grup de teatre Caraceta CEAM i la Coral Veus CEAM, així com la banda de l’Associació Musical Artística Nulense. Cal destacar també l’Estany Fest, un esdeveniment dirigit al públic jove, que tindrà lloc dissabte 29 de juliol.



Castelló instal·larà deu fonts noves d’aigua refrigerada per tota la ciutat
L’ampliació elevarà de cinc a quinze els punts d’aigua fresca i completarà una xarxa municipal formada per 190 fonts i plantes d’aigua desmineralitzada

La Diputació mobilitzarà quatre milions d’euros amb el nou Bono DipuComerç

El PPCS destaca l’impuls del Bono DipuComerç als autònoms i negocis locals




