
El CD Balonmano Castelló inicia la fase d'ascens a Primera Nacional com a amfitrió
L'equip castellonenc afronta tres encontres decisius aquest cap de setmana al pavelló Grapa
El Centre d'Iniciatives Culturals (CIC) es complau a presentar el darrer tresor literari a la seua revista Peníscola, Ciutat en el Mar
30/08/2023La cerimònia de presentació tindrà lloc el 12 de setembre a les 20.00 h al Saló de Plens de l'Ajuntament de Peníscola, a l'Edifici Sociocultural, segona planta.
Aquesta publicació és una obra escrita íntegrament en valencià. Les poesies de Venanci Ayza, escrites amb les singularitats lingüístiques pròpies de Peníscola, estan plenes d'autenticitat i arrelament, evocant el món mariner i, per descomptat, la seua estimada Peníscola.
Dins de les seues pàgines, a més del pròleg i de les seues cautivadores poesies, trobareu una breu biografia, una anàlisi lingüística i un regal especial: fotografies i poesies inèdites cedides generosament per la família de Venanci.
L'entrada a l'esdeveniment de presentació és gratuïta i, després d'aquest, els socis tindran l'oportunitat de retirar un exemplar, mentre que els no socis podran adquirir-lo.
Volem expressar el nostre més sincer agraïment a tots els qui han contribuït a aquesta obra, especialment a la família de Venanci i a l'Ajuntament de Peníscola, el suport indispensable del qual ens permet difondre la nostra cultura mentre preservem la nostra identitat com a poble.
Esperem comptar amb la vostra presència en aquesta ocasió significativa!
Atentament, l'Equip de Redacció de la revista Peníscola, Ciutat en el Mar del Centre d'Iniciatives Culturals
L'equip castellonenc afronta tres encontres decisius aquest cap de setmana al pavelló Grapa
El grup posa fi a més de 50 anys de trajectòria amb una actuació plena d’homenatges i artistes convidats
Els Bombers del Consorci de Castelló van actuar en un foc declarat en una nau dedicada al reciclatge de materials d’automoció, que va requerir un ampli operatiu per evitar-ne la propagació.
El document, elaborat amb la col·laboració d’ALCE, ofereix pautes per garantir la inclusió i la seguretat de l’alumnat amb epilèpsia en l’àmbit escolar
La representació musical i teatral “La Panderola: de Catarroja a Castelló” tanca una experiència que ha fomentat la solidaritat i la col·laboració entre ambdós centres
Educació ofereix 1.607 places en un procés selectiu amb 58 seus repartides entre 11 municipis i 300 tribunals