
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
La Delegada del Consell a Castelló, Susana Fabregat, ha visitat les zones més afectades de la població juntament amb l'alcalde, David García, i representants de la Corporació Municipal
13/09/2023Els danys inclouen la caiguda d'uns vint arbres en diversos llocs de la localitat i el terme municipal, com la plaça de la Puerta del Sol, on un arbre va caure damunt d'un vehicle sense causar danys personals. També s'han registrat arbres caiguts al camí de Cantalobos, al carrer María Josefa de Jesús, prop de la Residència de Majors Mare de Déu de la Soledat, al carrer Pascuala Lauterio, a la carretera de la Vilavella i a l'IES Gilabert de Centelles. A més, es van trencar moltes branques en diversos centres educatius i altres llocs públics.
L'alcalde, David García, ha explicat que encara no es pot fer una valoració econòmica dels danys, però el personal municipal ha treballat durant la nit per netejar les vies públiques afectades i realitza actuacions als camins del terme municipal.
També s'han produït danys materials en propietats privades, com la caiguda d'una paret en un habitatge i la cristallera d'un comerç local. Diverses plaques solars també van ser afectades.
L'alcalde ha destacat la importància del suport d'altres institucions i ha mantingut comunicació amb els diferents grups municipals per informar-los de l'evolució de les actuacions realitzades.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025