
Castelló, Destinació Esportiva Estival, Una Amplia Programació Convida a un Estiu Actiu a les Platges
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
L'objectiu és proporcionar un servei addicional als ja existents, com l'Ecoparc d'Almenara i la recollida de voluminosos setmanal
28/10/2023Recollida de Voluminosos
L'Ajuntament d'Almenara ofereix un servei de recollida de voluminosos per als veïns i veïnes. Els objectes voluminosos han de ser col·locats als llocs i en els dies especificats, ja que el seu incompliment pot comportar sancions.
La recollida als carrers del nucli urbà d'Almenara té lloc els divendres al matí. D'altra banda, a la Platja Casablanca, aquests objectes han de ser col·locats als carrers els dilluns al matí. És important recordar que els objectes voluminosos han de ser deixats al costat dels contenidors per a la seua recollida adequada.
Ecoparc d'Almenara
Actualment, Almenara compta amb un Ecoparc ubicat al Polígon Trascastell. L'horari d'obertura és els dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 hores, i els dissabtes i diumenges de 10:00 a 14:00 hores. Aquest servei, combinat amb l'ús de la targeta verda, pot oferir avantatges i bonificacions en les tarifes associades.
A l'Ecoparc, es poden dipositar diversos tipus de residus domèstics de manera separada. Això inclou olis de cuina, electrodomèstics, envasos, escombraries de petites reformes, mobiliari i objectes, estris de cuina, piles, paper i cartró, restes de poda, calçat i roba usada, tòners i cartutxos d'impressores, llums fluorescentes i altres materials elèctrics.
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
El termini de presentació de les sol·licituds s'inicia hui, 2 de juliol, i romandrà obert al llarg de 20 dies hàbils, fins al pròxim 29 de juliol
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló