
L'Ajuntament de Peñíscola Reforça el seu Compromís amb l'Educació i la Comunitat Escolar
30/10/2023
Redacció


L'administració local de Peñíscola, liderada pel seu àrea de Cultura, ha donat un pas més en el seu ferm suport a l'educació i la comunitat escolar en renovar un any més la seva col·laboració amb l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) de l'escola pública CEIP Jaime Sanz. La presidenta de l'AMPA, Celia Suárez, ha subscrit el conveni de col·laboració, que consolida una aliança destinada a finançar i promoure una sèrie d'activitats en benefici dels estudiants del centre educatiu.
L'acord demostra el compromís de l'Ajuntament de Peñíscola amb l'educació i el benestar dels seus joves ciutadans. Algunes de les activitats respaldades per aquest conveni inclouen l'organització de festes que enriqueixen l'experiència educativa dels estudiants. La col·laboració entre l'Ajuntament i l'AMPA és un testimoni del valor que la comunitat local atorga a l'educació i a l'enriquiment de la vida estudiantil.
El CEIP Jaime Sanz, com un dels pilars educatius de Peñíscola, desempenya un paper fonamental en la formació i desenvolupament dels estudiants. Aquest acord de col·laboració permet que la comunitat escolar dispose de recursos addicionals i esdeveniments que enriqueixen l'entorn d'aprenentatge i creen oportunitats perquè els estudiants es relacionen i gaudeixin del seu temps a l'escola.
L'Ajuntament de Peñíscola i l'AMPA comparteixen la visió que una educació de qualitat i un entorn escolar enriquidor són essencials per al creixement i el benestar dels joves de la localitat. El conveni de col·laboració reflecteix el seu compromís continu de treballar junts per a reforçar l'educació i millorar l'experiència dels estudiants al CEIP Jaime Sanz.
La renovació d'aquest conveni és una notícia benvinguda per la comunitat escolar, i l'Ajuntament de Peñíscola espera que aquesta aliança continue reforçant la qualitat de l'educació a la localitat i enriquint la vida dels seus estudiants.


Nayra Luque Beltrán rep la banda verda com a Reina Infantil de les Festes de Castelló 2027
El Teatre Principal ha acollit la imposició de bandes de la nova màxima representant infantil, les sis Dames de la Ciutat Infantils i les representants de les gaiates en un dels actes més esperats del nou cicle fester.

Centenars de fidels passen sota el mantell de la Mare de Déu del Lledó en la primera cita després de l’estiu

L’Amics Castelló cau a la pista del CB Prat en el primer partit oficial de la temporada

Sergio Toledo reivindica el treball conjunt per a obtindre els terrenys del nou Hospital General




