
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
És una inversió de 40.000 euros que el municipi dedica a esculpir l'encant a cada racó.
10/11/2023Les torxes del present, en forma de luminàries LED, il·luminen amb destellos moderns el sender que condueix a l'essència antiga.
A la Plaça Antonelli i al Carrer Laureano Gil, vuit faroles emergeixen com a lluernes contemporànies, les seues llums de LED teixint patrons de resplendor que acaricien els contorns de la nit.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà