
CEEI Castelló clausura CV Innova amb la participació de Wayra, el hub d'innovació de Telefónica
Redacció


La clausura va tindre lloc amb una sessió d'innovació oberta sota el tema "Aliances estratègiques i oportunitats de creixement", que va comptar amb la participació de Wayra, el hub d'innovació de Telefónica.
La jornada va buscar connectar talent i recursos entre empreses i startups de l'ecosistema empresarial SOMMOS Connecta. Empreses destacades de Castelló, com Equipe, Maquiver, Malco o Civicons, van participar en l'esdeveniment. Carlos Ruisánchez de Wayra va compartir criteris d'inversió en startups, com la presència d'altres inversors, riscos locals, equips a temps complet i desenvolupament intern de l'empresa.
La sessió també va incloure el testimoniatge de Malco, una empresa castellonenca, sobre la seua experiència reeixida amb la innovació oberta. Pablo Rivera, representant de Malco, va elogiar programes com a CV Innova, que els van permetre trobar eines per al desenvolupament del negoci i mesurar resultats.
En xifres, CV Innova 2023 va llançar 6 reptes de cooperació entre corporatius i startups, identificant més de 420 possibles solucionadors en 14 països. Les startups seleccionades van treballar amb empreses líders per a desenvolupar solucions innovadores. El programa forma part de SOMMOS Connecta, que actualment compta amb 64 empreses cooperadores en la Comunitat Valenciana.




La Generalitat eleva a 39,5 milions d’euros el pressupost per al sector pesquer en 2026

L’Orquestra de la Comunitat Valenciana portarà grans directors internacionals a Castelló en la temporada 2026-2027

La Generalitat produirà 100.000 plantes autòctones per restaurar 160 quilòmetres de barrancs afectats per la dana
El pla actuarà en 53 municipis de les conques del Magre, Túria, Poio i Picassent i substituirà progressivament la canya invasora per vegetació de ribera. La inversió prevista ascendix a 56,4 milions d’euros.

La Diputació destina prop de 300.000 euros a millorar senders i espais naturals de 75 municipis


