
Castelló invertirà 5,8 milions d’euros en ocupació per a potenciar la inserció laboral el 2026
L’Ajuntament ampliarà el programa pioner de ‘Formació a la Carta’ fins als 20 cursos anuals per a respondre a la demanda empresarial.
La campanya pretén crear consciència en l'arrendador, per triar un habitatge turístic degudament inscrit en el registre de la Generalitat
30/11/2023
Redacció
El CDT Castelló ha acollit la presentació de la campanya ‘Tanca la porta a l'intrusisme’ que està duent a terme l'Associació Provincial d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de Castelló, ASHOTUR, amb l'objectiu de conscienciar sobre el lloguer d'apartaments turístics il·legals i erradicar esta pràctica, que és un dels majors focus d'economia submergida en la Comunitat, que pot ocasionar múltiples problemes a arrendadors i veïns.
D'una banda s'ha presentat la nova campanya en mitjans de comunicació, incidint en la marca i logotip dels apartaments turístics legals.
Es vol conscienciar al propietari, de forma totalment didàctica, de la importància d'inscriure degudament el seu apartament turístic en el registre d'habitatges de la Generalitat Valenciana, amb la finalitat d'aflorar els apartaments i habitatges il·legals a la província.
La campanya també pretén crear consciència en l'arrendador, perquè en el moment de llogar un habitatge turístic i allotjar-se en ella, opte per una opció segura i legalitzada, degudament inscrita en el registre de la Generalitat.
Durant l'esdeveniment s'ha dut a terme una xarrada informativa a càrrec de Marina Montañés, Cap del Servei Territorial de Turisme Castelló, i la tècnic Sonia Miralles, les quals han destacat les 1.370 noves inscripcions en 2023 a la província de Castelló, en la seua majoria dedicades al turisme rural. D'entre les plataformes de serveis hotelers i d'arrendament han assenyalat la bona predisposició Booking, a l'hora d'eliminar anuncis que no compten amb el distintiu de qualitat.

L’Ajuntament ampliarà el programa pioner de ‘Formació a la Carta’ fins als 20 cursos anuals per a respondre a la demanda empresarial.

L’entitat destaca en la categoria de "Grans Betlems" amb un muntatge tradicional de vuit metres quadrats.

Dani Monfort estableix una nova plusmarca nacional en els 3.000 metres marxa amb un temps d'11:18.60.

La Casa de l'Aigua es converteix en la llar de Santa Claus per a recollir les cartes dels xiquets i xiquetes durant tot el cap de setmana.

La nova instal·lació compta amb set màquines d'entrenament muscular per a fomentar l'esport accessible.

Consells per a Tancar el Cicle Valorant els Éssers Estimats i Preparant el Camí cap al Nou Any