
L'Ajuntament de Castelló es pronuncia davant la denúncia del PSPV-PSOE cap al regidor Cristian Ramírez
Redacció

Apareix una nova polèmica a l'Ajuntament de Castelló. Durant la celebració del ple ordinari de la ciutat de Castelló, el Grup Municipal Socialista aprofitava per a denunciar públicament que Cristian Ramírez, regidor de mobilitat de Castelló, acumula més de 100 multes d'estacionament per passar-se d'hora en la Zona Blava. Des del grup PSPV-PSOE asseguren que es van fer amb esta informació a partir de la queixa d'alguns veïns del carrer Catalunya, lloc en el qual se situen les sancions de l'edil.
Pel que sembla el grup municipal PSPV-PSOE va utilitzar l'aplicació ‘La Ora’ per a fer-se amb les dades de la quantitat de multes que acumulava la matrícula que els veïns havien denunciat prèviament. Seguidament es van dirigir a la Direcció General de Trànsit per a fer-se amb el nom del propietari de vehicle i ací van descobrir que pertanyia a Cristian Ramírez, regidor de movilitat.
Després de la denuncia, tant l'equip de govern de l'Ajuntament de Castelló, com el propi regidor de mobilitat van comunicar no conéixer estes sancions. A més, asseguren que la notificació d'algunes d'elles li van arribar justament en assabentar-se públicament en el ple.
Hui, el portaveu de l'ajuntament de Castelló, Vicent Sales ha compadit en roda de premsa, en la qual ha parlat de "cacería la política que està duent a terme el PSOE per a tapar l'escàndol de l'escultura del pregoner". Afig que no es planteja la dimissió del regidor de mobilitat i que a més ja ha pagat les multes que se li han notificat t també ha interposat una denúncia a l'empresa encarregada de l'aplicació a la Zona Blava de Castelló per una vulneració de dades.


Morella tanca una Fira 2026 multitudinària amb més de 100 expositors i una forta reivindicació del sector primari

Castelló celebra la Setmana Europea de la Mobilitat amb una macrobicicletada, ITB gratuïtes i activitats als barris

La Universitat Popular de Benicarló amplia l’oferta a 48 grups i avançarà l’inici del curs al 28 de setembre

ALCER Castalia porta salut, art i solidaritat a la plaça de la Vida de Castelló


