
Les activitats començaran l'1 d'octubre a l'Hospital General Universitari de Castelló, on s'habilitarà un punt de donació de sang, plasma i registre de medul·la òssia
El president del CD Castelló desvetla la seua visió sobre l'equip i l'afició a 'La Tribuna'
06/02/2024Bob Voulgaris, actual president del Club Deportivo Castellón, visita el plató de La Tribuna de Televisió de Castelló, presentat per Alexis Cervera.
Durant l'entrevista, el president mostra la visió tan positiva que té sobre l'afició de l'equip i també alguns dels plans de futur per al mateix. Es parla de buscar l'ascens i també d'una possible reforma del camp i, com no, de la ciutat esportiva del Club.
Les activitats començaran l'1 d'octubre a l'Hospital General Universitari de Castelló, on s'habilitarà un punt de donació de sang, plasma i registre de medul·la òssia
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
El cel es prepara per a grans canvis energètics i transformacions personals
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes
El regidor Vicent Sales lliura els diplomes d'una iniciativa que promou la igualtat d'oportunitats