
Segona jornada de protestes, els llauradors i ramaders són desallotjats abans d'hora
Redacció

Les protestes del sector primari de tot el país continuen, igual que a la província de Castelló on durant la protesta d'este matí s'han bloquejat els accessos al Port de Castelló mitjançant una manifestació secundada per La Unió Llauradora i Ramadera.
Carles Perís, Secretari General de La Unió de Llauradors i Ramaders ha sigut desallotjat de la manifestació davant les cameres de Televisió de Castelló on també ha reivindicat la dimissió de la subdelegada del Govern per la seua passivitat i falta de suport cap al sector.
Els manifestants es trobaven asseguts en el sòl davant l'entrada a Port Castelló quan la Policia Nacional els ha desallotjats abans de l'hora prevista. Peris denuncia estos fets al·legant que era una manifestació legal i que tenien els permisos pertinents per a fer-la.
Durant la concentració s'ha col·locat una barrera de cartons, fusta, taronges i pneumàtics als quals se'ls ha pres foc. La tractorada, també part d'esta manifestació, ha eixit des de la localitat de Cabanes a les 8:30 hores del matí i des de Betxi a les 10:00 hores. La tractorada ha arribat a la ciutat de Castelló, però se'ls ha prohibit arribar al port.
Les accions reivindicatives del sector primari continuaran al llarg del mes de febrer fins al dia 23 per diferents punts de tot el país.




Vila-real impulsa ajudes als campaments infantils i aprova noves mesures en joventut, cultura, agricultura i comerç

La Generalitat mobilitza més de 450 efectius i 20 mitjans aeris per combatre l'incendi de la Vall d'Uixó
El dispositiu d'extinció es reforça mentre el foc continua fora de capacitat de control, amb més de 4.300 hectàrees afectades, 40 quilòmetres de perímetre i més de 15.000 persones desallotjades.

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó supera les 4.300 hectàrees afectades i obliga a desallotjar més de 15.000 persones

Els Bombers de Castelló relleven els efectius desplegats per a continuar treballant en l'incendi de la Vall d'Uixó

L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a evacuar Azuébar i Almedíjar davant l'evolució complicada del foc
Emergències envia una nova alerta ES-Alert als telèfons mòbils per ordenar el desallotjament dels dos municipis mentre els bombers continuen treballant intensament en diversos sectors de l'incendi.

