
Segona jornada de protestes, els llauradors i ramaders són desallotjats abans d'hora
RedaccióLes protestes del sector primari de tot el país continuen, igual que a la província de Castelló on durant la protesta d'este matí s'han bloquejat els accessos al Port de Castelló mitjançant una manifestació secundada per La Unió Llauradora i Ramadera.
Carles Perís, Secretari General de La Unió de Llauradors i Ramaders ha sigut desallotjat de la manifestació davant les cameres de Televisió de Castelló on també ha reivindicat la dimissió de la subdelegada del Govern per la seua passivitat i falta de suport cap al sector.
Els manifestants es trobaven asseguts en el sòl davant l'entrada a Port Castelló quan la Policia Nacional els ha desallotjats abans de l'hora prevista. Peris denuncia estos fets al·legant que era una manifestació legal i que tenien els permisos pertinents per a fer-la.
Durant la concentració s'ha col·locat una barrera de cartons, fusta, taronges i pneumàtics als quals se'ls ha pres foc. La tractorada, també part d'esta manifestació, ha eixit des de la localitat de Cabanes a les 8:30 hores del matí i des de Betxi a les 10:00 hores. La tractorada ha arribat a la ciutat de Castelló, però se'ls ha prohibit arribar al port.
Les accions reivindicatives del sector primari continuaran al llarg del mes de febrer fins al dia 23 per diferents punts de tot el país.


Barrachina defensa a Almeria una PAC forta i sense cofinançament per al sector hortofructícola

Castelló acull este diumenge The Millars, una prova ciclista internacional amb prop de 2.000 participants
El recorregut de 156,7 quilòmetres travessarà més de 20 municipis i reunirà ciclistes de 36 nacionalitats

Nules acull el 29 de març una trobada mundial sobre la conservació de la biodiversitat agrícola
La jornada inclourà intercanvi de llavors tradicionals, activitats divulgatives i propostes obertes a tota la ciutadania

El PSPV acusa el govern de Castelló d’incomplir promeses en l’àrea de benestar social


