
Castellón Cycling: Impulsant el cicloturisme sostenible a la província
Redacció


La Diputació de Castelló, a través de la seua marca Club de Producte Castelló Cycling, està implementant una iniciativa integral per a reforçar el cicloturisme a la província. Amb l’objectiu de promoure un turisme esportiu i sostenible, s’instal·laran punts de recàrrega per a bicicletes elèctriques, estacions de rentat, equips d’eines bàsiques i aparcaments en municipis seleccionats. Aquest projecte, que compta amb el suport de 98 ajuntaments, busca oferir a ciclistes locals i visitants totes les facilitats per a gaudir de l’entorn natural i cultural únic de Castelló.
Marta Barrachina, presidenta de la Diputació, ha destacat el potencial de Castelló per al cicloturisme, gràcies al seu patrimoni natural i climatologia favorable. A més, ha ressaltat que aquest projecte no només impulsa l’activitat turística, sinó que també promou la sostenibilitat ambiental al fomentar l’ús de mitjans de transport alternatius i la reducció d’emissions de gasos contaminants. Amb aquesta iniciativa, la província avança cap a la seua visió de convertir-se en un destí intel·ligent i sostenible, atraient turistes compromesos amb el medi ambient als seus municipis i zones rurals.


Marta Barrachina reivindica 46,5 milions d'euros d'inversions per reforçar l'Alt Palància i l'Alt Millars

L'Intermaquinas Benicarló incorpora el base David Òrrit per a reforçar la direcció de joc

La Diputació de Castelló celebrarà el Debat sobre l'Estat de la Província el pròxim 14 de juliol coincidint amb els tres anys de legislatura

Claudia Albert Giner i María Safont Fallán, proclamades reines de les Festes de Sant Pere 2026 davant de prop de 1.800 persones al Moll de Costa

Castelló activa 501.428 euros en ajudes per a rehabilitar edificis residencials amb sol·licituds obertes fins al 31 d'agost





