
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Begoña Carrasco destaca la importància d’aquest esdeveniment en les festes de Sant Pere
25/06/2024L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, juntament amb la tinenta d’alcalde del Grau, Ester Giner; el regidor de Consum, Alberto Vidal, i altres regidors del govern municipal, han participat aquest dilluns en el repartiment de la tradicional Torrà de la Sardina en l’esplanada de la Llotja. També han estat presents la reina, Clara Museros; el president, Miguel Valerino; la reina infantil, Anaraida Giménez, i el president infantil, Hugo Mateo.
L’alcaldessa ha ressaltat la popularitat i la multitudinària participació en aquest esdeveniment, destacant la importància d’aquest plat tradicional en les festes de Sant Pere. “Aquest acte posa en valor el nostre producte fresc per excel·lència, el peix del Grau,” ha afirmat Carrasco. Organitzat per la Comissió de Festes de Sant Pere, en col·laboració amb la Confraria de Pescadors i la regidoria de Consum, s’han repartit 800 quilos de peix amb pa i 200 litres de vi.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
El cel es prepara per a grans canvis energètics i transformacions personals
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes
L'esdeveniment reuneix representants del Ministeri, la Generalitat i el sector pesquer per a debatre sobre el futur