
Els treballadors d'Infraestructures de Castelló entreguen més de 500 quilos d'aliments al Grau
L'Ajuntament i empreses col·laboradores entreguen provisions a la parròquia de Sant Pere per a mig centenar de famílies.
Els festejos se celebraran entre agost i octubre en col·laboració amb set ajuntaments
13/07/2024
Redacció
L'Escola Taurina de la Diputació de Castelló ha programat set classes pràctiques en diferents municipis de la província per als pròxims mesos. Aprovat pel Consell Plenari, aquest conveni amb els ajuntaments de Benassal, Torreblanca, l'Alcora, Llucena, Orpesa, Almassora i la Vall d'Alba permetrà als alumnes de l'escola formar-se i promoure la tauromàquia entre els joves.
El diputat David Vicente ha destacat el compromís amb la cultura i les tradicions locals, ressaltant la importància d'aquests esdeveniments per dinamitzar l'activitat taurina i atreure aficionats de províncies veïnes. A més, s'organitzaran novellades a Vilafranca i Benassal, en el marc del Pla Formatiu 2024.

L'Ajuntament i empreses col·laboradores entreguen provisions a la parròquia de Sant Pere per a mig centenar de famílies.

La rehabilitació del Mercat Central, el Censal Parc i la millora de La Pèrgola reben l'impuls definitiu de la Unió Europea.

Campanades infantils, la tradicional San Silvestre i 4.800 bosses de clemenules: la ciutat es prepara per a una Nit de Cap d'Any històrica.

Antonio Ortolá presenta un operatiu amb reforç policial, controls d'accés i unitats sanitàries per a una festa sense incidents.

L'estudiantat podrà utilitzar les instal·lacions de manera ininterrompuda des del 2 fins al 21 de gener.

Una tradició centenària per a donar la benvinguda a l’any nou amb sort i prosperitat