
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Els festejos se celebraran entre agost i octubre en col·laboració amb set ajuntaments
13/07/2024L'Escola Taurina de la Diputació de Castelló ha programat set classes pràctiques en diferents municipis de la província per als pròxims mesos. Aprovat pel Consell Plenari, aquest conveni amb els ajuntaments de Benassal, Torreblanca, l'Alcora, Llucena, Orpesa, Almassora i la Vall d'Alba permetrà als alumnes de l'escola formar-se i promoure la tauromàquia entre els joves.
El diputat David Vicente ha destacat el compromís amb la cultura i les tradicions locals, ressaltant la importància d'aquests esdeveniments per dinamitzar l'activitat taurina i atreure aficionats de províncies veïnes. A més, s'organitzaran novellades a Vilafranca i Benassal, en el marc del Pla Formatiu 2024.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà