
Castelló acollirà el Meeting Special Olympics a l'octubre de 2025
Ainoa Manzana

Castelló serà l'amfitriona del Meeting Special Olympics a l'octubre de 2025, la cita esportiva més important per a persones amb discapacitat intel·lectual. Així ho ha anunciat l'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, després d'una reunió amb María Fusté, directora adjunta de la Fundació Special Olympics, i Maica Hurtado, regidora d'Esports i Benestar Social.
Les instal·lacions del complex esportiu municipal Gaetà Huguet es preparen per rebre més de 300 esportistes provinents de les 17 comunitats autònomes d'Espanya, així com de Ceuta, Melilla i sis països internacionals: França, Suïssa, Irlanda, Itàlia, Bèlgica i Espanya. Els atletes competiran en disciplines com bàsquet, futbol, natació i atletisme, i també es realitzaran exhibicions no competitives en categories com Joves Atletes i Proves Motrius.
L'alcaldessa Begoña Carrasco ha destacat la rellevància de recuperar aquest esdeveniment de caràcter internacional que ja va tenir lloc a Castelló el 2008. "Estem encantats que la nostra ciutat torni a acollir aquest esdeveniment esportiu de primer nivell, que ja vam tenir l'honor de portar en 2008 i ara recuperem en la seva vint-i-tresena edició per continuar fent de la nostra ciutat una veritable 'capital de l'esport' inclusiva i per a tots", ha afirmat Carrasco.
La cerimònia inaugural, prevista per a la segona quinzena d'octubre de 2025, promet ser un esdeveniment memorable, amb la ciutat de Castelló volcada en garantir l'èxit i la repercussió positiva d'aquesta competició, que també tindrà un impacte econòmic significatiu a nivell local.


Castelló instal·larà deu fonts noves d’aigua refrigerada per tota la ciutat
L’ampliació elevarà de cinc a quinze els punts d’aigua fresca i completarà una xarxa municipal formada per 190 fonts i plantes d’aigua desmineralitzada

La Diputació mobilitzarà quatre milions d’euros amb el nou Bono DipuComerç

Carrasco destaca l’edifici Borrull com una nova etapa per als serveis socials de Castelló

El PPCS destaca l’impuls del Bono DipuComerç als autònoms i negocis locals




