
"Emoció en colors": Manu Parra exposa la seua obra a Oropesa del Mar
La Sala d’Exposicions de l’Antic Hospital acull una mostra que es pot visitar fins al 21 de març
El diputat de Cultura, Alejandro Clausell, destaca la importància d'aquesta activitat tradicional, amb exhibicions que es duran a terme a Morella, Catí, Segorbe i Onda
Cultura 15 de agosto de 2024La Diputació Provincial de Castelló impulsa aquest estiu la pirotècnia de la província amb un programa que recorrerà diversos municipis. La primera exhibició va tindre lloc a Santa Magdalena de Pulpis el 22 de juliol, on la pirotècnia Tomás va oferir un espectacle que va captivar el públic. Aquest cap de setmana, el programa continua a Morella i Catí el 18 d'agost, dins del marc del 55 Sexenni de Morella, amb les pirotècnies Hermanos Caballer i Martí.
Segorbe serà l'escenari del següent espectacle pirotècnic el 8 de setembre, a càrrec de la Pirotècnia Peñarroja, mentre que el cicle finalitzarà a Onda durant el mes d'octubre, amb una data que encara està per concretar. El diputat Alejandro Clausell ha assegurat que l'èxit d'aquests espectacles posa de manifest la qualitat i la innovació de les empreses pirotècniques castellonenques.
Clausell ha subratllat que la Diputació ha destinat 25.000 euros per a donar suport a aquesta activitat, amb 5.000 euros per cada espectacle, destacant que la pirotècnia no sols forma part de la tradició i les festes locals, sinó que és un motor econòmic clau per a la província, generant ocupació i dinamitzant l'economia de Castelló.
La Sala d’Exposicions de l’Antic Hospital acull una mostra que es pot visitar fins al 21 de març
Exposicions, teatre i música copen el gruix de la programació
L'ofici de canyero s'ha transmès de pares a fills, mantenint viva una tradició que forma part de la identitat cultural de Castelló
L'exposició compta amb un total de 30 retrats de dones de Castelló que han destacat en diverses disciplines artístiques
Un reconeixement al treball, la contribució a les tradicions i la preservació de les festes fundacionals de la ciutat
La temporada la integren quatre muntatges teatrals i dos espectacles musicals. Els abonaments per als quatre muntatges teatrals es podran adquirir els dies 13 i 14 de març en línia o al Mucbe
La Pirotècnia Mediterrani supera totes les expectatives en el Concurs de Mascletaes
Una jornada festiva que celebra la gastronomia local i la tradició de la Magdalena
El jurat elimina les dues gaiates de Portal de l'Om per un error en l'escut de Castelló
Un any més, les festes de la Magdalena han brillat amb llum pròpia gràcies a l’encesa de les 19 Gaiates
Més neteja als carrers i menys cridades per baralles