El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, ha mantingut aquest dimecres una reunió amb l’Associació Espanyola de Fabricants de Rajoles i Paviments Ceràmics (ASCER)
L'esdeveniment, que tindrà lloc l'11 de desembre al Palau dels Ducs de Medinaceli, posarà el focus en solucions innovadores per a la gent gran i la revitalització de municipis. 7
L'acceleradora de CEEI Castelló i la Diputació de Castelló posarà el colofó final a una vuitena edició marcada per l'alt potencial i la diversitat dels projectes innovadors.
El Viver d'Empreses Municipal, Situat a la Ciutat del Transport, Acolleix Iniciatives des del Disseny d'Interiors fins al Desenvolupament de Videojocs i Energies Renovables.
El fòrum, emmarcat en el projecte THINK TANK, ha abordat tota la cadena de valor del gran format: des de la fabricació i la logística fins al màrqueting i la col·locació.
L'Ajuntament ha omplert les sis places ofertes per a empreses en fase inicial, demostrant el gran interès pel nou recurs ubicat al Centre d'Innovació, Emprenedoria i Sostenibilitat (CIES).
L'esdeveniment, organitzat per la Càtedra d'Arquitectura Circular de l'UJI, reuneix estudiants i professionals per buscar solucions d'eficiència energètica.