
Carlos Mazón anuncia ajudes valorades en 1,5 milions per a pimes que contracten joves especialitzats
Redacció


El cap de Consell Valencià, Carlos Mazón, ha anunciat 1.552.500 euros en ajudes dirigides a pimes en la contractació de joves especialitzats en internacionalització. Especialment en matèries com a comerç exterior, venda i màrqueting digitals, gestió de dades i busines intelligence.
Esta mesura, cofinançada al 60% pel Fons Social Europeu, se suma a les beques IVACE Exterior que permeten dotar a empreses de personal especialitzat que facilita la seua internacionalització. Ja que, en paraules del president de Consell, estes mesures es prenen “amb l’objectiu d’impulsar el seu creixement en el mercat exterior, la seua competitivitat i enfortir l’economia del nostre territori”. Al que el president afig, que és importar-te reforçar l'activitat empresarial, ja que són les empreses les que creguen l'ocupació i enfortixen el desenvolupament econòmic i social de la Comunitat Valenciana.
En este context Carlos Mazón ha volgut recordar la nova finestra oberta entre la Generalitat i Aràbia Saudita que va tindre lloc a mitjan juliol amb la finalitat de ser un destí estratègic en les exportacions “en un país consolidat com un dels màxims importadors del món, afig el cap del Consell.


Vithas Castelló incorpora una consulta de pèrdua de pes amb atenció mèdica, nutricional i psicològica

Cinc tortugues nascudes a Nules tornen a la mar després de créixer de 16 grams a 3,3 quilos
Els exemplars han sigut alliberats a la platja de l’Alcúdia, on unes xiquetes i altres veïns van ajudar a localitzar el niu l’agost de 2025.

L’IES La Plana celebra 25 anys amb prop de 900 estudiants i noves opcions formatives

Barvinok interpreta «La Panderola» en la recepció a la delegació ucraïnesa a Castelló

La Full Life Guard Cup reuneix 164 esportistes al Pinar i continuarà diumenge a la Piscina Olímpica
La cinquena edició combina proves de salvament i socorrisme a la mar, sobre l’arena i en piscina, amb participants de quatre procedències.

