
Compte arrere per a la XXIII edició del Festival Internacional de Guitarra Hondarribia-Peníscola
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
La cultura com a protagonista a la capital de la Plana
10/09/2024El Teatre Principal ha acollit la gala dels premis ‘Ciutat de Castelló’ amb motiu de la celebració del 773 aniversari de la fundació del municipi. L'esdeveniment, presentat per la periodista Gemma Juan, va comptar amb la presència del fill predilecte de la ciutat, Francesc Michavila i la intervenció del monologuista, presentador i guionista, Luis Fabra.
Els guardonats d'aquesta edició han sigut Rebeca Beltrán (escriptora) i Rebeca Gracia (Il·lustradora) per la seua obra “El cor de Nour” amb el XXV (vinticinqué) Premi Ciutat de Castelló de Literatura Infantil Il·lustrada Tombatossals. El VI (sisé) Premi Ciutat de Castelló a l'Excel·lència Musical Manuel Babiloni ha correspost a la Sant Andreu Jazz Band. D'altra banda, l'ONG Pankara Eco Global ha sigut guardonada amb el XVII (desseté) Premi Per la Pau Vicent Martínez Guzmán pels seus projectes educatius en desenvolupament sostenible. Finalment, el I (primer) Premi de Narrativa va ser per a l'escriptor Jorge Moliner Ortiz. Quatre dels premis van quedar deserts.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, va recordar durant la seua intervenció la importància de la superació i donar-li a la vida la millor versió. Baix el lema de ‘tota pedra fa paret’ l’alcaldessa animava a començar nous projectes i noves històries.
La vetlada també va comptar amb l'actuació en directe del grup “The New Angels” i la participació del baríton castellonenc Pedro Quiralte com a mantenidor en aquests premis.
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La plaça Major va acollir la cerimònia que marca l’inici de les festes patronals, amb la participació de la cort d’honor i els ‘cavallers’
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.
La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.