
El municipi de l'Alt Millars llança una completa programació cultural, esportiva i festiva per al juliol, amb l'objectiu de mostrar la vitalitat del seu entorn i convidar a gaudir de la vida rural.
El regidor de mobilitat destaca les iniciatives sostenibles i detalla el pla de prevenció de pluges davant les recents precipitacions
23/09/2024
En el present programa de Televisió de Castelló, Cristian Ramírez, regidor de mobilitat, ens ofereix un panorama detallat sobre la Setmana Europea de la Mobilitat, destacant les diverses activitats organitzades per a promoure un model de transport més sostenible i accessible per a tots. Durant aquesta setmana, s'han dut a terme iniciatives com rutes ciclistes, tallers de mobilitat urbana i campanyes de conscienciació sobre l'ús del transport públic i la reducció d'emissions.
A més, Ramírez ens informa sobre el pla de prevenció de pluges que s'ha implementat a la regió, amb l'objectiu de mitigar els efectes de les precipitacions.
A causa de les recents pluges, el regidor també menciona els canvis significatius que s'han hagut de fer en les activitats i espectacles previstos. Alguns esdeveniments han sigut ajornats o reubicats en espais coberts, per a garantir la seguretat dels assistents i minimitzar els riscos associats a les condicions climàtiques.
El municipi de l'Alt Millars llança una completa programació cultural, esportiva i festiva per al juliol, amb l'objectiu de mostrar la vitalitat del seu entorn i convidar a gaudir de la vida rural.
Torreblanca ha donat la benvinguda a l’estiu amb una fita històrica per al municipi, la hissada de les Banderes Blaves que reconeixen la qualitat i el compromís ambiental de les platges de Torrenostra i la platja Nord
La platja de l'Alcúdia de Nules comptarà enguany amb una nova posta sanitària i punt accessible, reforçant així els serveis per a banyistes.
L'Ajuntament demana els fons per garantir la millora d'infraestructures i el benestar dels veïns, afectats per la falta de pressupostos estatals.
En el Dia Internacional de Lluita contra les Drogues, l'ONG demana una atenció integral i basada en drets, allunyada de la criminalització i l'estigma.
Unes rebaixes que en moda dona arranquen amb descomptes de fins al 50% en algunes marques de referència