
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
17 milions d'euros per a pal·liar de manera extraordinària i urgent la sequera de la Comunitat Valenciana
10/10/2024El conseller d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca, Miguel Barrachina s'ha reunit este matí amb la presidenta de la Diputción de Castelló Marta Barrachina.
En esta trobada la presidenta li ha traslladat les necessitats de l'execució d'infraestructures hidràuliques incloses en el protocol de cooperació que es va firmar entre totes dues institucions.
El Consell de Mazón ja va aprovar 8 milions en infraestructures hídriques. Va ser el mes d'agost passat quan es va posar sobre la taula la necessitat d’aprovar la declaració d'emergència i l'adjudicació d'obres necessàries per a garantir el proveïment en les poblacions de Canet lo Roig, La Jana i Traiguera per un total de 4,3 milions d'euros, mentres que este passat dimarts va validar les obres a Xodos, Vistabella del Maestrat i Benafigos per import total de 3,6 milions d'euros.
A això se li sumen les ajudes directes contra la sequera de 17 milions d'euros per a pal·liar de manera extraordinària i urgent la sequera per a tot el secà i la ramaderia extensiva o semi extensiva de la Comunitat Valenciana.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
El director del SOM, l’alcaldessa de Castelló i diversos col·laboradors anuncien el programa d’aquesta nova edició
Ha aconseguit 83 avals dels membres de l’assemblea, fet que anticipa un resultat favorable en la votació del 19 de juliol.
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles