
La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener
17 milions d'euros per a pal·liar de manera extraordinària i urgent la sequera de la Comunitat Valenciana
10/10/2024
Redacció
El conseller d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca, Miguel Barrachina s'ha reunit este matí amb la presidenta de la Diputción de Castelló Marta Barrachina.
En esta trobada la presidenta li ha traslladat les necessitats de l'execució d'infraestructures hidràuliques incloses en el protocol de cooperació que es va firmar entre totes dues institucions.
El Consell de Mazón ja va aprovar 8 milions en infraestructures hídriques. Va ser el mes d'agost passat quan es va posar sobre la taula la necessitat d’aprovar la declaració d'emergència i l'adjudicació d'obres necessàries per a garantir el proveïment en les poblacions de Canet lo Roig, La Jana i Traiguera per un total de 4,3 milions d'euros, mentres que este passat dimarts va validar les obres a Xodos, Vistabella del Maestrat i Benafigos per import total de 3,6 milions d'euros.
A això se li sumen les ajudes directes contra la sequera de 17 milions d'euros per a pal·liar de manera extraordinària i urgent la sequera per a tot el secà i la ramaderia extensiva o semi extensiva de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener

Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa