
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
17 milions d'euros per a pal·liar de manera extraordinària i urgent la sequera de la Comunitat Valenciana
10/10/2024El conseller d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca, Miguel Barrachina s'ha reunit este matí amb la presidenta de la Diputción de Castelló Marta Barrachina.
En esta trobada la presidenta li ha traslladat les necessitats de l'execució d'infraestructures hidràuliques incloses en el protocol de cooperació que es va firmar entre totes dues institucions.
El Consell de Mazón ja va aprovar 8 milions en infraestructures hídriques. Va ser el mes d'agost passat quan es va posar sobre la taula la necessitat d’aprovar la declaració d'emergència i l'adjudicació d'obres necessàries per a garantir el proveïment en les poblacions de Canet lo Roig, La Jana i Traiguera per un total de 4,3 milions d'euros, mentres que este passat dimarts va validar les obres a Xodos, Vistabella del Maestrat i Benafigos per import total de 3,6 milions d'euros.
A això se li sumen les ajudes directes contra la sequera de 17 milions d'euros per a pal·liar de manera extraordinària i urgent la sequera per a tot el secà i la ramaderia extensiva o semi extensiva de la Comunitat Valenciana.
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.