
Ajudes a la província de Castelló per a l'agricultura i ramaderia a causa de la sequera
17 milions d'euros per a pal·liar de manera extraordinària i urgent la sequera de la Comunitat Valenciana
17 milions d'euros per a pal·liar de manera extraordinària i urgent la sequera de la Comunitat Valenciana
La Diputació de Castelló finança amb 180.000 euros les obres per fer funcionar les instal·lacions del pou que va ser construït l’any 2007
Xodos, la població que va acumular mes litres per metre quadrat
La presidenta, Marta Barrachina, s'ha reunit amb els alcaldes dels 12 municipis perjudicats
Els embassaments de la província es troben al 24,88% de la seua capacitat
En el marc de la Mesa de la Sequera, tant l'Associació Agrària de Joves Agricultors (ASAJA) Nacional com l'Associació Valenciana d'Agricultors (AVA-ASAJA) han sol·licitat una sèrie de mesures per a fer front a la greu situació de sequera que afecta el sector agrícola
La producció de raïm a Utiel-Requena patirà un descens del 25% respecte a l'any passat a causa de la falta de pluges i les altes temperatures durant l'estiu
Mireia Mollà ha inaugurat la jornada 'Canvi Climàtic i Salut' organitzada pel CEAM i la Conselleria d'Emergència Climàtica i Transició Ecològica
La Junta de Govern Local sotmet a exposició pública el document per a rebre propostes de ciutadans i col·lectius
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.