
L’activitat tindrà lloc l’1 de novembre a la plaça del Parc amb jocs, tallers i un laberint inflable.
L’objectiu és fomentar el consum de peix local i donar suport a la sostenibilitat del sector
12/10/2024
Marta Alacreu
La Diputació Provincial de Castelló ha aprovat una ajuda de 30.000 euros destinada a les cinc confraries de pescadors de la província, amb la finalitat d’impulsar el consum de peix de proximitat i donar suport a les activitats de promoció del sector pesquer. El vicepresident i responsable de Pesca, Andrés Martínez, ha subratllat la importància d’aquesta iniciativa per a protegir el sector i promocionar els productes locals, destacant que “la pesca forma part del nostre ADN i és essencial per a la nostra gastronomia”.
Les ajudes van dirigides a projectes que milloren la comercialització del peix local, així com a la realització de jornades tècniques i formatives sobre espècies i el seu valor nutricional. Les confraries de pescadors de Benicarló, Borriana, Castelló, Peníscola i Vinaròs es podran beneficiar d’aquesta subvenció, que cobrirà fins al 100% de les despeses subvencionables de les activitats proposades.

L’activitat tindrà lloc l’1 de novembre a la plaça del Parc amb jocs, tallers i un laberint inflable.

El bàsquet va ser el protagonista de la jornada en els estudis de TVCS, on la presentadora Minerva Salvador va rebre al programa que dirigeix i presenta dos jugadors clau de l’Amics Castelló: el base Roger Fàbrega i el pivot Maxi Andreatta.

S'Incorpora un Equip Especialitzat en Infància i Adolescència, a més d'una Psicòloga, els Dijous

L'Ajuntament posa fi a una ordenança fiscal que obligava a ciutadans i entitats a pagar per utilitzar el símbol local, simplificant així la relació amb l'administració.

La Venda Solidària s'Activa als Centres de Castelló, València i Alacant

L'esdeveniment es consolida com un punt de trobada essencial per generar sinergies, oportunitats de creixement i consolidar el talent de la província.