
Betxí rebaixa impostos i taxes per a 2026 per alleugerir la càrrega econòmica de les famílies
L’Ajuntament redueix l’IBI, la taxa del fem i la de guals en una aposta per una gestió econòmica responsable i pròxima.
L'Associació celebrarà el cicle de conferències en el marc de la Fira Destaca de Vila-real
28/10/2024
Redacció
‘Innovació i Clúster Ceràmic’, un esdeveniment de l'Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics i en col·laboració amb la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I per a reforçar l'impuls i visibilització del sector ceràmic. Este esdeveniment consistirà en una sèrie de conferències que tindran lloc el pròxim 7 de novembre sota el paraigua de Fira Destaca en la localitat de Vila-real.
Estes conferències tindran una línia informativa que girarà entorn nous reptes als quals s'enfronta el sector ceràmic com a innovació, intel·ligència artificial i fins i tot ciberseguretat.

L’Ajuntament redueix l’IBI, la taxa del fem i la de guals en una aposta per una gestió econòmica responsable i pròxima.

S’adquireix un nou matalàs per a salt d’alçada i un tapet homologat per a gimnàstica rítmica.

Les dues parades de torrons de la Plaça Santa Clara es reallotgen a les places Hort dels Corders i Maria Agustina a causa de la instal·lació del mercat provisional.

L'esdeveniment serveix com a punt de trobada de les principals entitats de la Magdalena, reforçant els llaços de tradició, història i futur a la festa castellonenca.

El president David Gabarri, acompanyat dels músics Lluís Castañ, José Manuel Ferreres i Brian Gabarri, ha presentat el projecte a TVCS

El llibre se centra en la capacitat natural del cos per entendre's i utilitzar-se de manera efectiva, trencant la desconnexió cos-ment de la vida moderna.