El Teatre Principal de Castelló registra un ple absolut per a les pròximes funcions

Les obres programades per l'IVC, com La colección, Poncia i Testigo de cargo, arriben amb gran èxit de públic i totes les localitats venudes

Cultura 23 de febrero de 2025RedaccióRedacció

El Teatre Principal de Castelló, un dels espais emblemàtics de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), ha venut totes les localitats per a les tres pròximes representacions programades. La resposta del públic a la programació de l'IVC ha superat totes les expectatives, amb una ocupació total que marca un rècord per a aquest teatre. Així, el teatre castellonenc tanca aquest trimestre amb un balanç molt positiu i una resposta entusiasta a les seues obres.

250219_EDUC_FOTO_Teatre_PrincipalCS (1)

Les funcions més recents, com La colección, amb José Sacristán i dirigida per Juan Mayorga, i Poncia, interpretada per Lolita, han aconseguit un ple absolut. També es preveu un altre ple per a Testigo de cargo, de l’escriptora Agatha Christie, amb un repartiment encapçalat per Fernando Guillén Cuervo. Aquestes tres obres, que s’estrenaran entre el 23 de febrer i el 9 de març, han generat un gran interés, augmentant la venda d’abonaments i l’ocupació de les funcions en més del 90%.

L'IVC ha anunciat que el període de venda per al nou abonament de primavera començarà el proper 11 de març. Aquest abonament oferirà a l’actual públic la possibilitat de renovar les seues entrades i fins i tot canviar de seient, mentre que els nous abonats podran fer-ho entre el 19 i el 21 de març. A partir del 22 de març es podran adquirir també entrades individuals per a les funcions programades.

Te puede interesar
Lo más visto