
La Universitat Jaume I celebra la tradicional Festa de les Paelles amb una gran afluència d'estudiants
RedaccióFes clic ací per a vore el vídeo complet
El passat divendres 28 de febrer, la Universitat Jaume I (UJI) de Castelló va acollir la seva tradicional Festa de les Paelles, organitzada pel Consell de l'Estudiantat. L'esdeveniment va reunir milers d'estudiants al campus de Riu Sec, que van gaudir de música en directe, concursos de paelles i altres activitats lúdiques.
Per accedir a la festa, es van posar a la venda 8.000 entrades exclusives per a l'estudiantat de grau, màster i SAUJI Premium, amb un preu de 6 euros per a l'entrada general i 8 euros per a l'entrada amb ració de paella mixta o vegetariana. Les entrades es van adquirir mitjançant l'aplicació IGLU, habilitada per a l'ocasió.

Entre les novetats d'enguany, es va destacar la inclusió d'una barra lliure d'alcohol de baixa graduació i la participació d'artistes locals que van amenitzar la jornada. Segons Mohamed Al Howaidi Nasralla, portaveu del Consell de l'Estudiantat, "hem incorporat novetats per a fer de la festa una experiència única i inoblidable per a tota la comunitat universitària".


Castelló afronta el dia més intens de l'onada de calor amb temperatures pròximes als 40 graus i un elevat risc d'incendis

Castelló desplega un ampli dispositiu de seguretat amb més de 500 serveis per a la Nit de Sant Joan i les festes de Sant Pere

El Camí de l'Obra estrena nou asfalt després de 40 anys sense una actuació integral i una inversió de 850.000 euros

Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

TVCS retransmetrà en directe el gran Bou de Sant Joan de Puçol, una de les cites taurines més esperades de l'any





