
El Playas de Castelló fa història, 17è títol consecutiu en la Lliga de Divisió d’Honor masculina
La ciutat acollirà el Premi Olímpia, una jornada intergeneracional, la Cursa de la Dona i el Cicle ‘Dona i Cinema’ per commemorar este dia
06/03/2025Fes clic ací per a vore el vídeo complet
L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha presentat la programació d’actes amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de la Dona. Ha destacat la creació del quart Pla Municipal d’Igualtat, que ja ha completat la seva fase de diagnòstic, i ha posat èmfasi en les accions que s’estan duent a terme des de l’àrea d’Igualtat, com el servei gratuït d’atenció psicològica per a dones i la creació de la unitat de Policia Local VioGen, destinada a la protecció contra la violència de gènere.
A més, la programació inclou activitats com el lliurament del Premi Olímpia, en què es reconeixerà la trajectòria de dones que han destacat en la lluita per la igualtat. Un altre dels actes destacats serà la Cursa de la Dona, que enguany espera superar els 4.000 participants. També es va destacar la jornada intergeneracional, que promourà l’intercanvi d’experiències entre dones de diferents edats.
La programació començarà hui dijous al Teatre del Raval, amb el cicle “Dona i Cinema” i la projecció del documental El sostre groc, dirigit per Isabel Coixet. Els actes continuaran amb una cerimònia institucional a l’Ajuntament el divendres 7 de març, i finalitzaran el diumenge 9 amb la Cursa de la Dona al Parc Ribalta.
El Playas de Castelló fa història, 17è títol consecutiu en la Lliga de Divisió d’Honor masculina
Aquesta mostra, que es podrà visitar a l’espai ECO Les Aules a partir del pròxim 26 de juny
3 generacions de Melons Panollo mantenen vius els cultius de marjal a Nules
Esport, valors i futur, així va clausurar Castelló els 45é Jocs Esportius Municipals
Lina Granell ens Ensenya a Fer Gelats Casolans Saludables
L'activitat ha comptat amb dos grups, un d'adults i un altre d'adults acompanyats per fills o filles menors de 3 anys