
El Consistori de Castelló posarà en marxa un nou pla per millorar els accessos al centre de Castelló i afavorir el comerç local
RedaccióEl regidor de Mobilitat, Cristian Ramírez, ha anunciat la posada en marxa d'un nou Pla d'Accessos al centre de Castelló, amb l'objectiu de facilitar la mobilitat i dinamitzar el comerç de la zona. Aquesta mesura es durà a terme en col·laboració amb les àrees de Comerç i altres departaments municipals per millorar els desplaçaments des de la resta de la ciutat i de fora d'ella.

El pla inclourà actuacions en la regulació del trànsit, la gestió dels semàfors, l'ordenació de l'aparcament, l'ús del transport públic i altres aspectes relacionats amb la fluïdesa dels accessos al nucli urbà. “Volem que les persones que visiten el centre puguin accedir-hi de manera ràpida i còmoda, amb la qual cosa es millorarà l'activitat comercial i el seu impacte positiu en l'economia local”, ha assenyalat el regidor.
El projecte inclou un estudi exhaustiu de la mobilitat a les principals vies del centre, que serà elaborat per una empresa especialitzada. Aquest informe servirà com a base per establir les mesures a seguir. A més, s'ha destacat que la dinamització del comerç local és una prioritat per a l'equip de govern.


Torreblanca ja coneix les seues màximes representants per a les Festes Patronals de 2026

Francisco Javier Catalán assumix el comandament de la Policia Local de Castelló amb el compromís d'una policia més pròxima i visible

SOM Festival 2026 reunix grans figures de la música i consolida Castelló com un dels referents culturals de l'estiu mediterrani

Castelló reforça la conscienciació per evitar l'abandó de mobles i estris amb la campanya "No seas trasto"
L'Ajuntament i Tetma recorden que la ciutadania disposa de dos serveis gratuïts per gestionar els residus voluminosos i impulsen accions informatives als barris i la Marjaleria.

Castelló reunix 80 joves de tot Espanya per impulsar la convivència intercultural i combatre els discursos d'odi





