
Clara Sanz Sobrino i Ana Colón Sastriques, noves Reines de les Festes de Castelló per al 2026
Televisió de Castelló rep la visita de les màximes representants del nou cicle festiu
Des d’este dijous i fins diumenge portarà a prop de 20 equips nacionals i internacionals i més de 100 ciclistes sub-23 a recórrer les carreteres de la província en una autèntica festa de l’esport.
12/06/2025La Plaça de les Aules es va omplir ahir a la vesprada de passió pel ciclisme amb la presentació oficial de la Volta Castelló 2025. Una edició molt especial que des d’este dijous i fins diumenge portarà a prop de 20 equips nacionals i internacionals i més de 100 ciclistes sub-23 a recórrer les carreteres de la província en una autèntica festa de l’esport.
L’acte va comptar amb la participació del diputat d’Esports, Iván Sánchez, qui va destacar la importància d’una prova “que és patrimoni de Castelló i del ciclisme espanyol”, i que combina “l’esforç i la tenacitat dels esportistes amb la bellesa dels nostres paisatges i el caliu del nostre públic”.
La Volta arranca hui amb una primera etapa circular amb eixida i arribada a Vilafamés, on ja es començaran a marcar les primeres diferències entre els corredors. Seran més de 500 quilòmetres repartits en quatre jornades plenes de reptes, emocions i adrenalina, amb recorreguts que inclouen ports de muntanya, trams tècnics i finals explosius.
Els participants passaran per municipis com Sant Mateu, Albocàsser, Moncofa, Torralba del Pinar o el Grau de Castelló, oferint un espectacle únic per als aficionats. “Les nostres carreteres es convertiran en un escenari privilegiat per veure competir als millors talents joves del ciclisme”, va afegir Sánchez.
La Diputació anima a tots els castellonencs i castellonenques a eixir al carrer per animar als corredors i gaudir d’un cap de setmana carregat d’esport i emoció. “El ciclisme és una passió a Castelló i estem segurs que aquesta edició farà vibrar a tota la província”, va concloure el diputat.
Etapes de la Volta Castelló 2025
• Dijous 12 – Vilafamés – Vilafamés (145,9 km): una etapa exigent per l’interior nord.
• Divendres 13 – Moncofa – Moncofa (145,1 km): dia per als més ràpids, amb arribada plana i espectacle assegurat.
• Dissabte 14 – Les Alqueries – Torralba del Pinar (etapa reina amb 2.630 m de desnivell): la muntanya dictarà sentència.
• Diumenge 15 – Grau de Castelló – Grau de Castelló (105,3 km): últim esforç i coronació del campió amb la mar de fons. Tota una província bolcada amb l’esport
Quatre dies per vibrar, animar i sentir l’orgull de tindre una Volta que fa pedalar Castelló cap al futur. A la carretera, l'esforç; als carrers, l'escalfor de la gent!
Televisió de Castelló rep la visita de les màximes representants del nou cicle festiu
Carrasco i Camarero defensen la inclusió i la formació com a motor de futur
L’activitat es mantindrà activa fins a l’inici del curs escolar 2025/2026
La platja del Gurugú serà l'escenari d'una doble competició que combina la final Sub'17 amb una prova del circuit nacional sènior
L’Ajuntament aposta pel turisme de congressos com a motor cultural i econòmic durant tot l’any
El festival recorrerà vuit municipis de totes les comarques per a posar en valor la dolçaina i el tabal i dinamitzar la vida cultural i econòmica dels pobles menuts