
Clara Sanz Sobrino i Ana Colón Sastriques, noves Reines de les Festes de Castelló per al 2026
Televisió de Castelló rep la visita de les màximes representants del nou cicle festiu
L’Ajuntament celebra el suport de la Generalitat a la posada en valor d’un “tresor patrimonial” del municipi
15/06/2025El castell d’Artana continuarà la seua recuperació gràcies a una nova inversió de 150.000 euros que la Generalitat Valenciana, a través de Presidència, destina a la restauració de les muralles i torres del sector sud del recinte.
La regidora delegada d’Urbanisme, Teresa Ibáñez, ha expressat la seua satisfacció pel suport del Consell: “Amb recursos propis aquest projecte seria inviable. Comptar amb la Generalitat és clau per a rehabilitar un emblema com el nostre castell”.
Aquesta nova ajuda dona continuïtat als treballs iniciats el 2024, que ja van rebre una subvenció de 51.417,05 euros, a la qual es va sumar una aportació municipal fins a arribar als 62.500 euros invertits. Amb la quantia de 2025, la inversió acumulada en dos anys supera els 200.000 euros.
El projecte preveu la continuació de la restauració dels llenços muraris i l’actuació sobre les torres de l’ala sud, una intervenció ambiciosa que rep la màxima quantitat permesa dins de l’ordre d’ajudes. Des de l’Ajuntament es destaca “el compromís del Consell amb el patrimoni local i amb el futur del municipi”.
Ibáñez ha afirmat que “sabem que per a construir el futur que volem per a Artana, hem de posar en valor el nostre passat. Recuperar els vestigis de la nostra història ens ajuda a projectar oportunitats i desenvolupament per a les generacions futures”.
Televisió de Castelló rep la visita de les màximes representants del nou cicle festiu
Carrasco i Camarero defensen la inclusió i la formació com a motor de futur
L’activitat es mantindrà activa fins a l’inici del curs escolar 2025/2026
La platja del Gurugú serà l'escenari d'una doble competició que combina la final Sub'17 amb una prova del circuit nacional sènior
L’Ajuntament aposta pel turisme de congressos com a motor cultural i econòmic durant tot l’any
El festival recorrerà vuit municipis de totes les comarques per a posar en valor la dolçaina i el tabal i dinamitzar la vida cultural i econòmica dels pobles menuts