
Huellas callejeras realitza un treball incansable a la ciutat de Castelló
El club castellonenc classifica els seus equips masculí i femení entre els 8 millors d'Espanya i aspira al triomf a Sòria
14/06/2025El Club d’Atletisme Playas de Castelló afronta aquest cap de setmana un nou repte d'alt nivell amb la disputa de la Final de la Lliga de Clubs de Divisió d'Honor a Sòria, on es reuniran els vuit millors equips masculins i femenins d’Espanya. L’objectiu del club és clar: tornar a pujar al podi en ambdues categories i, si és possible, ampliar el seu impressionant palmarés.
L’equip masculí, a fer història amb un possible 17é títol consecutiu
Encara que el Playas no arriba com a líder provisional després de dues jornades —on va ser superat inicialment per la Real Sociedad—, l'equip masculí es manté com el gran referent de la competició, amb 16 títols consecutius a la butxaca. Un setzé títol que aspira a convertir en el disseté, consolidant encara més el seu domini històric en l’atletisme estatal.
Els rivals a batre seran, per ordre de classificació:
Fent Camí Mislata
Real Sociedad
Tenerife CajaCanarias
Unicaja Jaén Paraíso Interior
Grupompleo Pamplona Atlético
Trops-Cueva de Nerja
Atletismo Numantino (organitzador)
Només la Real Sociedad, campiona en 1967, sap el que és guanyar aquesta lliga, fet que reforça l’excepcional trajectòria del club castellonenc.
Una plantilla de luxe, malgrat dues absències destacades
L’equip masculí arriba amb dues baixes importants: el vallista Kevin Sánchez i el fondista Thierry Ndikumwenayo, que competirà a Oslo. No obstant això, la resta de l’equip estarà liderat per figures de primer nivell com:
Adriá Alfonso (200 m),
Manuel Guijarro (400 m),
Víctor Ruiz (3.000 obstacles),
Iván López (5 km marxa),
Léster Lescay (llargada),
Pablo Torrijos (triple),
Miguel Gómez (pes),
Diego Casas (disc),
Shainer Regino (100 m),
Rodrigue Kwizera (3.000 m),
Vito Müller (400 m tanques),
I molts altres internacionals que completen un conjunt amb aspiracions reals de victòria.
L’equip femení, a competir per revalidar el títol
La final femenina presenta més incertesa. El Diputació València Atletisme, reforçat enguany per la institució provincial, parteix com a principal favorit. Tot i això, el Facsa-Playas no renuncia a repetir el títol aconseguit en 2024, i confia en la seua profunda i talentosa plantilla per sorprendre.
Les rivals directes pel podi seran:
At. San Sebastián,
Trops-Cueva de Nerja,
Unicaja Jaén Paraíso Interior,
Grupompleo Pamplona Atlético,
Super Amara BAT,
Alcampo Scorpio 71.
Grans noms en la final femenina
El conjunt femení comptarà amb atletes com:
Paula Sevilla (200 m),
Carmen Avilés (400 m),
Blanca Fernández (3.000 m),
Eva Santidrián i Esther Navero (releu 4x400),
Belén Toimil (pes),
Clàudia Ventura (5 km marxa),
Clàudia Villalante (100 tanques),
Naomi Korir (800 m),
Flor Denis Ruíz (javelina),
I altres figures com Naiara Pérez, Mireya Arnedillo, Laura Alegre, Hayla González, i internacionals d’Alemanya, Cuba i Colòmbia.
Huellas callejeras realitza un treball incansable a la ciutat de Castelló
La tòfona passa a considerar-se cultiu agrícola, facilitant l’accés a ajudes i la seua explotació
La Guàrdia Civil deté cinc persones i bloqueja béns i comptes bancaris en una operació que ha destapat una xarxa de narcotràfic amb vincles a Moncofa, Eslida i la Vall d’Uixó
Infraestructures, carreteres, serveis socials, ocupació i promoció ceràmica centren les inversions
El cicle aconsegueix el seu equador, que més de 700 persones gaudeixen, sent ja un èxit d’assistència i qualitat artística.
A més de les actuacions musicals, s'han programat diverses activitats lúdiques adreçades als més menuts