
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
El portaveu popular fa balanç en l'equador de la legislatura de les mesures presentades en matèria de seguretat, habitatge, comerç, conciliació familiar, política fiscal i modernització de l'administració
20/06/2025Fes clic ací per a veure el vídeo complet
“Enfront de la paràlisi i el caos en la gestió de l'actual govern municipal, el Partit Popular porta dos anys marcant de manera clara la línia d'acció per a aconseguir una Vila-real més segura, viva i preparada per als reptes de futur”. Així s'ha manifestat aquest matí el portaveu del PP de Vila-real, Adrián Casabó, en una trobada amb la premsa en la qual ha fet balanç de “els dos anys en blanc que ha viscut la ciutat en la present legislatura amb l'executiu PSOE i Compromís”.
Casabó ha posat en valor la tasca realitzada pels huit edils del Partit Popular en aquests dos anys d'intens treball “en els quals hem presentat nombroses propostes per a millorar la qualitat de vida dels nostres veïns en matèria de seguretat, habitatge, comerç, conciliació familiar, política fiscal o per a aconseguir una administració més àgil i eficaç”.
“Com a principal partit de l'oposició continuarem complint amb la nostra obligació de fiscalitzar l'acció del govern, però no renunciarem a ser útils als nostres veïns i continuarem plantejant propostes que donen una resposta als problemes reals dels veïns, problemes que no aborden PSOE i Compromís”, ha assenyalat el líder del PP, qui ha afegit que “no podem esperar a 2027 quan arribem al govern per a plantejar totes aquestes propostes, per això, treballarem per a impulsar totes les mesures possibles des d'ara mateix”.
“Tenim clar que fins que els veïns tinguen l'oportunitat de canviar amb el seu vot el rumb d'aquesta ciutat, no podem quedar-nos de braços plegats i, per això, convidem als vila-realencs a sumar-se a aquest moviment de canvi que sota el lema ‘*Mou Vila-real’ ha de liderar una ciutat amb més oportunitats enfront del caos i la paràlisi d'un govern local esgotat”, ha conclòs Casabó.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La Banda Municipal, cicles com 'Arrels' i 'Dilluns al Ras', i exposicions a l'aire lliure posaran la banda sonora a un estiu vibrant a Castelló.
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà
Garantir aigua de qualitat i preu just en tots els municipis, objectiu del nou Consorci Provincial